söndag 16 juni 2013

Skolavslutning

I torsdag var det skolavslutning, regnet hängde i luften men vi klarade oss! 
Min dotter har nu blivit stor och slutade 6:an och lämnar nu Sandbäcksskolan.
Hon var så fin, hon fick även sjunga solo. 
Till hösten börjar hon musikklass på Södraskolan, det kommer att passa henne.

Min son slutade 4:e klass och kommer att få en ny fröken till hösten. De har kämpat på bra efter sina förutsättningar detta läsår. Är en stolt mamma! 

Tyvärr har jag inte lyckats få med min son på bild, han var så fin i röda shorts och vit skjorta! Han håller sig undan då kameran är framme.

Själv lämnade jag klass FA som nu blir riktiga skolelever och börjar i 1:an till hösten. Jag fick så oerhört mycket blommor och uppskattning. Fick användning av alla vaser i hela huset när jag kom hem. De doftar så ljuvligt! 

Känns som att jag har världens bästa jobb :0)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar