söndag 23 juni 2013

Camping Midsommar

När jag var liten campade vi varje sommar. Vi hade ingen tjusig husvagn, men ett fint oranget tält. Lite senare köpte mina föräldrar en norsk campingvagn. Jag mins att jag tyckte att den var så stor och fin. 

Jag har inte varit ute och campat många gånger i vuxen ålder. När jag var yngre campade jag varje sommar i sju år på raken på Roskildefestivalen. Så nu var det länge sedan.

Vi har tagit över mina svärföräldrars husvagn och åkte nu i midsommar på en premiärtur. Senare i sommar ska vi till Legoland med den. Nu bar det iväg till Lysingsbaden i Västervik.

Själva campandet gick bra och jag sov faktisk bra i husvagnen. Det var lite väl mycket folk och fest på campingen. Men själva campingen var fraîche och städad och det var mycket att göra där för barnen. Mysigt i skärgården och härliga bad!

Hur som helst så kommer jag att överleva ett liv i husvagn några veckor. Det vet jag nu och jag har världens finaste familj att mysa med!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar