fredag 23 januari 2009

Jag känner det enda in i benmärgen, jag frysser, jag ryser.
Inte nu, har inte tid, måste hålla mig frisk.
Jag känner en glädje men de pulserar varmt under mina ögonlock.
Törs inte känna efter, nu är det nu!

Ska sova, i morgon har jag examensfest, kul men varför
håller jag på att bli sjuk?
Många vänner och släktingar kommer, de blir mat, vin, öl och choklad.
Hmmm mått jag träffa den där Ängeln i natt som gör mig pigg!


”Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka.”
(Marguerite Blessington)

2 kommentarer:

  1. Nej du Mia.. du måste bara hålla dig frisk nu!! Har med skaffat blogg nu :-) Kul detta ju!! Och bli inte arg om jag snor några av dina fina citat!! (för de är fina)!! KRYA PÅ DIG och träffa den där ängeln inatt som ger dig en massa "krya-på-dig-medicin!!"

    SvaraRadera
  2. Tack Tiina!
    Lite sjuk var jag allt men kul var det och härliga vänner gör susen mot lie sjukdom.
    Kul att du också börjat blogga! Jag vill ju läsa den, vilken adress har den???

    SvaraRadera