tisdag 2 september 2014

Att plugga med vattenskada

går började mitt sista läsår på Örebro universitet. I mitten av Juni tar jag förhoppningsvis examen som Speciallärare inom dövhet och hörsel. Med andra ord blir jag färdig som hörselpedagog. Jag jobbar samtidigt som jag pluggar 50% på distans. Måndagar jobbar jag hela dagen men tisdagar går jag hem då min förskoleklass slutar strax innan två.

Idag mötes jag av en hantverkare hemma. Vi har fått en vattenskada på en av våra toaletter. Det blev inte som jag tänkt mig med pluggandet men kunde trots allt titta på kursintroduktionen på datorn. Sen var jag tvungen att åka med min son till optikern. Just nu sitter jag försjunken i litteratur "Specialpedagogisk forskning" är lite trött och lite förkyld!

Jag känner mig så här:
Men så här ser det ut på riktigt:




1 kommentar:

  1. Lycka till! Jag tycker att du gör det jättebra som klarar att jonglera så många delar i ditt liv
    Kram

    SvaraRadera