söndag 3 april 2011

Händelserik helg och lite mer!

En helg kan vara mycket händelserik och kännas lång och härlig. Just den här helgen är en sådan helg.


Den 1:a april firade min man och jag 11 år som gifta. De här 11 fina rosorna fick jag <3 Vi passade även på att fira ordentligt eftersom min föräldrar kommit hit för att vara med sina barnbarn.



Vi firade på StatsHotellet i Katrineholm med härlig middag och en galet kul konsert med Perssons Pack! (ursäkta bildkvaliten, fick inga bra bilder) Det var länge sedan jag hade så kul en kväll och vi träffade massor med goda vänner.

Jag passade också på att fira lite extra eftersom att jag har tackat ja till de erbjudande jag fick i måndags :o) Till hösten ska jag byta jobb! Jag och en kollega som jag ännu inte känner som heter Stina ska bli klasslärare i Förskoleklassen Tigern på Sandbäcksskolan. 19 6 åringar ska vi ta hand om och jag kommer även att ha en liten CI-tjej i min klass. Känns otroligt roligt, utmanande och jättekul att just jag blev tillfrågad!

1 kommentar: