lördag 26 mars 2011

Mamma Dotter

Ibland kan det vara skönt att dela på sina barn och bara göra någonting med den ena. Idag var det dags för mamma dotter dag. Jag och min dotter åkte själva ner till Norrköping för att bara mysa lite. Vi skulle shoppa lite också, min dotter ville absolut inte gå in på Myrornas vilket är mitt bästa shopping ställe. Men vem är det som kommer ut med en ny snygg klänning och ett par tuffa solglassögon för bara 60 kr? Jo, hon så klart :o) Sen blev det inte så mycket mer shoppat, vi åt en härlig lunch och flanerade på stadens gator. Sen avslutade vi allt med en kopp varmchoklad ute i solen. Nästa gång blir det en mamma son dag undra vad min son vill hitta på för han hatar att shoppa?

1 kommentar:

  1. Jag visste inte att du också gillar loppisar. Perfekt mamma-dotter-aktivitet! Nu har jag också startat en blogg. Kul, men ett ganska hemligt nöje än så länge! ;)

    SvaraRadera