onsdag 23 mars 2011

Kolmården

Har firat både min son och man i helgen. Vi passade på att åka till Vildmarkshotellet i Kolmården. Fick gå bakom kuliserna på djurparken på Wildlife tour. Underbart väder och barnen kunde ställa alla möjliga frågor. Min dotter var helt salig då vi var hos delfinerna. Vi badade och åt väldigt god mat. Åt min favorit rätt Röding, mums! Barnen var på disco och vi drack färgglada drinkar. Dagen efter klev jag och min man upp tidigt för att yoga med delfinerna, härligt. Sen blev det en stor härligt frukostbuffé och massor med bad. Min man fick massage i present av oss. Tänk att det var så härligt väder så att vi kunde sitta ute i baddräckt och njuta av solen. Häftigt med tanke på att det bara är mars månad! En toppen helg för hela familjen :o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar