torsdag 21 maj 2009

Ledigt, å så skönt! Men jag var sugen på att fixa i ordning vårt "sunkiga" arbetsrum men det ville inte min kära man:-( Hmmmm ska försöka lura med honom till IKEA, vi ska köpa en soffa, två skåp och Ä vill ha en grön matta. Fast jag tror inte att jag lyckas lura med honom..

Nu har vi bokat resan till Florida, Orlando. Den 24 oktober bär det iväg det ska bli kul att åka med barnen. Oj, vad det ska upptäcka mycket och bli förundrade. Det är 20 år sedan jag var där, snacka om att tiden drar iväg. Om ni går in här http://www.orlando-paradise.com/index.php så kan ni se vart vi ska bo. Det är Tim som T jobbar mycket med som äger huset. Hela familjen längtar...nu gäller det bara att spara pengar för allt i USA kostar!

Nu ska jag njuta av ledigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar